Brev:
Babykøkken
6. februar 2010
Alder:
6 mdr.
Babykøkken
Hej
Jeg har set dit babykøkken og synes faktisk at du laver nogen rigtige gode ting!
Mit spørgsmål er hvad er det for nogle knive du bruger? Det ligner nogen af plastik men de kan skære fint, det ville være rart hvis du kunne fortælle mig hvor man kan købe dem.
Med venlig hilsen
Linette